Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

fem dagar sedan

Vardag Permalink0
aa det var ett tag sen jag skrev. men har inte haft tid. förlåt för det.
hade en sjukt bra helg iallafall. i fredags var jag, nellie och amanda
hemma och tog det lugnt. lagade mat, åt godis å kollade film och
snackade en massa. sjukt bra fredag. i lördags tog jag och amanda
det lugnt, till en början. vi satt på balkongen och rökte vattenpipa,
som failade som vanligt haha. sen vid tolv ringde en kompis och frågade
om vi ville komma på efterfest. vi hade dock inte festat men vafan,
varför inte? så vi satte igång och fixade oss. var framme hos honom
vid halvtvå. fett värd natt asså. vi tog första bussen hem sen runt sex,
stackars jävlar som fick stå ut med mig, jag var inte lite jobbig eller
så. haha.. så igår kan jag säga att jag mådde som jag förtjänade.
eftersom att jag slutade dricka vid halv sex så var jag bakis ännu
mer än vanligt det vill säga exakt hela dagen/kvällen tills jag gick 
ocg la mig. tur att vi började vid ett idag så jag fick sova ut ordentligt.
imorgon ska jag börja gå bredvid inför mitt sommarjobb. ganska nervös
men hoppas det går bra med tanke på att jag ska vara där minst fyra
veckor i sommar. aja. nu ska jag läsa igenom ett papper jag har prov
på imorgon en gång till sen kolla klart avsnittet på oth sen gå och lägga
mig. vi hörs imorgon efter jobbet om jag orkar. ha det bra alla fina. puss
Till top