Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

dreams

Permalink0
eftersom att jag fyller arton i sommar öppnar sig en del möjligheter
för mig. jag kommer kanske kunna söka jobb lite lättare på vissa ställen,
kommer kunna jobba natt osvosv. inte bara att kunna gå ut på krogen som
är en fördel. nästa juni, juni 2014, tar jag studenten. något jag velat göra
länge efter studenten är att åka till usa som au pair. jag ska göra det nån
gång, jag vill verkligen det. men jag har även tänkt på dethär med att flytta
till göteborg och plugga vidare. jag vet inte hur mina viljor ser ut om ett år
från nu. men det är iallafall så det ser ut just nu och jag hoppas verkligen
att det blir så. för åka till usa som au pair är något jag aldrig skulle ångra.
åker jag inte kommer jag ångra det. när jag är arton ska jag nog anmäla
mig till något sånt informationsmöte. för villvillvill! men måste plugga vidare
med och det vill jag inte göra på sån distans direkt. men jag får se hur och
vad jag gör. om tio år vill jag iaf jobba med barn & unga inom sjukvården. 
barnmorska, barnläkare, ungdomsvård eller liknande, bo i göteborg med
min sambo, kompis eller pojkvän, det vet man aldrig. vill inte bo själv iaf
och vill plugga i göteborg så kommer nog bosätta mig där ett tag med. 
 
Till top