Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

helgen typ

Vardag Permalink0
tordags:
i torsdags åkte jag till ninaälskling & va med henne och lollo.
sjuuuukt kul. först kissepölen, omg vad vi skratta. ska inte gå
in mer på de. sen iaf när jag skulle hem va de typ fem minuter
tills mitt tåg skulle gå så jag bah men ey häng med in och se vart
jag ska sitta. så dom hängde med, sen stängdes dörrarna. så nina
fick panik och började trycka på knappen typ tio ggr, sen jag bah
hallå, nina tåget åker! hon bah nej :o jag måste ut :o jag och lollo
bah stog där sen jag bah de åker! HAHA, sen la jag mig på golvet
av skratt. sjukt kul! så dom åkte med mig till huskvarna och åkte
tillbaka sen, haha sjukt kul dag! i love you!

fredag:
jag rymde från min kvarsittning, haha. sen så drog jag till stan
med ellie, emma, hanna danni, alicia & emelie. fast de
va typ bah jag, emma, alicia & danni som gick tillsammans sen
men aja. jag och danni åkte en skithög karusell :o jag typ lipa,
skrek o massa. men lipade inte för den va läskig utan för de blåste
där uppe (a) sen så efter det så var jag helt svart i hela ansiktet,
haha. lyckat. sen åkte jag och ellie hem till henne och sov.
jönköpingsmarknad var inte de roligaste och vissa personer förstörde
kvällen, nämner inga namn. bah att vissa killar är som dom är.

lördag:
jag och ellie vaknade tidigt. typ åtta-nio. ellie skulle upp och jobba så
jag drog till min syster och hjälpte henne och städa oså. fett mysig dag.
har inte vart hemma, elle ah, hemma och hemma, men de är ett av mina
hem iaf (a) men iaf, vart hemma på jättelänge, så de va rätt chill. sen
på kvällen gick jag iofs ut och träffade john & oliver. sen umgicks vi
lite med emma, hanna & jakob med. sen drog jag tillbaka till min syster.

söndag:
vaknade typ halv tio av att lilla alvin vaknade.. haha. sen så städade vi
lite osånt. sen gick jag hem och fixade reklamen.
Till top