Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

filmer

Permalink0
mean girls 2
jag trodde filmen skulle bli en sån jävla flopp men inte det.
den var rätt bra faktiskt. jag trodde typ de skulle vara en wb
ettan elle en fortsättning. visst den är lite wb, men om man
inte tänker på att de är en tvåa elle så är den rätt bra. den
enda som är samma skådespelare är rektorn, mr.duvall elle
vad han nu hette. men filmen var faktiskt bra :)

love & other drugs
en del som sett filmen har sagt att den är skirdålig andra har
sagt den är bra. jag tyckte den va jättebra :) den handlar om
en kille, kommer inte ihåg vad han heter. men snygg är han.
han säljer medicin. asså, jag kan inte berätta om filmer för
då kommer jag typ säga allt som händer sen vill man inte se
filmen längre för då har jag berättat allt. men se den! :D
Till top