Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

mitt hår

Permalink1
jag får frågan rätt ofta om mitt hår, om det är äkta eller
löshår. och nej, det är inte löshår utan det är mitt till 100%.
och folk frågar hur det kan vara så långt osv. jag har inget
svar på det. haha. jag har alltid haft långt hår eller så. typ
i hela mitt liv. och jag har inte ätit piller eller liknande för att
få längre hår eller så utan jag har bara sparat oså sen jag var
liten. men så långt är de inte. när jag var liten var jag sjukt
blond, asså hårfärgen. typ vitt. sen i femman blev de mörkblont.
och jag fick inte färga de för mamma. men jag vill va blond så det
var där allt började, haha. jag har färgat mitt hår typ sex
gånger elle nåt. första gången var precis innan sommarlovet.
det skulle bli blont men blev gult. andra gången blev de lite
ljusare, tredje likaså & fjärde med. tillslut var de vitt på vissa
ställen & gult på andra. så jag tröttnade på de och färgade
brunt. och sen färgade jag de igen. så såg de svart ut men
nu är de mörkbrunt. och jag trivs skitbra i det. jag klippte mig
för typ tre veckor sen med? asså bah topparna. men de va
inte mycket. men ah. det var väl lite om mitt hår dåra :)
#1 - - t h a i p i n n e n ♥:

fint hår du har !

Till top