Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

mitt rum är stökigt..

Vardag Permalink2
yeah. innan rensade jag garderoben som sagt. men visste
inte vad jag skulle göra av mina sommarkläder & det jag inte
ska ha kvar & smuttsiga kläder. så det hamnade på golvet.
smidigt amanda! så nu är mitt rum stökigt.. -,- hatar när det
är det. jag får ta & städa imon! :D hehe, då ska jag ner till ad
med sigrid efter hon har vart hos frisören & färgat håret :D hehe,
saknar adbarnen :( innan var jag iaf med benny & jocke. massa
mys (a) jag saknar benny :( asså det är så himla jobbigt o sakna
någon så mycket :o tur att vi inte bor långt ifrån varandra, då
hade jag typ dött :o men iaf. vi ska nog va imon en stund med.
hihi, jag älskar dig! imorgon kommer ninasyster med!!!! :D:D
asså jag älskar mitt liv. hehe. jag är så himla glad verkligen! hihi.
aja. det var vad jag hade & säga. nu ska jag ta & kolla på en film.
sen vet jag inte. snacka med benny i telefon igen? han ringde sen
sa han att vi skulle smsa, efter ett sms slutade han, haha, tror han
har somnat. såsöt! aja, vi får se om han ringer eller inte. det är
nog bäst om han sover för han ska ju till skolan imon. men jag
saknar han! :( aja. nog om det nu. hehe. sjukt va mycket hehe &
hihi jag skrev i detta inlägget :o nu får jag lägga av, haha, det lät
bara dumt. men skitsamma. nu ska jag kolla på film, vet inte vilken
men någon blir det! :D hörs senare' puss!
ninaringström & amandarydén, syskonkärlek ♥
#1 - - idah:

men håret blir så himmla mjukt efter man använt den och det går så lätt att kamma igenom :) Seriöst den bästa hårinpackningen jag provat hittills iallafall.

#2 - - Victoria Pattinson:

Vsg :)

Jaa, samma här..Suck.Vissa tycker brunt vissa blont (:

Till top