Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

31 oktober - bästavän & syster ♥

Vardag Permalink1
asså. min statistik höjs när jag inte uppdaterar? sjukt..
men aja. så äre ibland. jag var ju på a6 igår med ellie.
sen drog vi till willys & köpte godis. sen gick vi till norrängen,
elle tog busssen en bit (a) sen satt vi på norrängsskolan och
gungade typ? xd (y) och snackade oså. sen gick vi hem
till ellie & åt oså. sen drog vi hem till mig. sen typ vid halv tolv
kollade vi på remember me. sjukt fin film verkligen! ni måste
se den. jag trodde verkligen inte att den skulle va så.. sen typ ett
elle nåt skulle vi kolla på en annan film. efter typ en kvart
somnade jag.. (a) hehe. så jag kommer inte ihåg vad som hände xd
men den hette typ 40 year old virgin elle nåt? sen somnade vi typ
vid tre. idag har vi vikt min reklam oså. haha lamt. o typ inte
mycket mer. snart ska jag gå ut med reklamen osen ska jag packa,
städa & fixa mig. ninasyster o dom kommer ju & hämtar mig sen!
iiiiih, tagga som fan! jag vet inte hur länge jag stannar men ah.
det märker vi :d så länge jag kan iaf :j hihiihihih. aja, nu måste jag
börja med allt. har en del & göra -,- hörs senare. & jag tar nog med
mig datan till pluttan.

'ellinor sax idéhn & nina ringström, jag älskar er mest

#1 - - t h a i p i n n e n ♥:

sV; okej vad kul :)

jag ska mysa med min älskling :)<3

Till top