Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

29 juni - torpön :d (y)

Vardag Permalink4

godmorgon! nån som ville veta att det är
49 grader i solen här i tranås???! OMG!
men nu ska vi iaf  åka till torpön & va
där hela dagen. ska försöka ta lite bilder.
det är en badplats så vi ska va där hela
dagen. mysmys :d men nu måste vi packa
ihop sakerna oså. men jag skriver kanske
ikväll & isf ska jag svara på lörhår/mitt hår
frågan med :d hehe. men ah, puss & ha en
sjukt bra dag :D

#1 - - Anonym:

då är det nog fel på henne termometer ... ;s

#2 - - :D:

meeh ofta :o? mena dt mst va fel påå den :oo

#3 - - sagi:

taack, detsamma :D

#4 - - Anonym:

Är du intresserad av hår och allt som har med det att göra? Titta isåfall in på min blogg http://elinstenback.blogg.se. Där kan du hitta se när jag tipsar om olika frisyrer, produkter och även visar hur jag gör frisyrer. Kram

Till top