Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

hemma (:

Vardag Permalink4

jag o hanna träffade emma en stund. sen ner till
hemmakväll, sen träffade emma & danni, sen satt
utanför ad, sen satt vid gråbogatan typ, HAHAH. vi
är bäst! vi ska plugga i stockholm har vi bestämt.
nanananna, vi är bäst. och vi är sjukt taggade!! :D
fatta va cooolt liksom. omg. kan inte vänta :o hehehhe.
imon ska jag va med minälskling och vi ska snacka
om stockholm & allt. hhiih. kommer bli bäst ;* sen
ska jag sova hos henne med. elle så sover vi här.
men tror hos hanna. roligast. omg, lääängtar!!! :d
ehhe. men nu ska jag snacka med hanna på msn. heh.
puss!! :D

#1 - - Anonym:

HIIHIHIHIHI BABYYYYYYYYYYYY :DDDDDDDDDDD<3

#2 - - Anonym:

okej, joo men visst kan jag det :) den kommer upp på bloggen om ett tag!

#3 - - Anonym:

okej :D

#4 - - Anonym:

ja det kan jag också göra :D

Till top