Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

natti.

Vardag Permalink2
detta blir nog sista inlägget..
jag är sjukt ledsen för att jag
är osocial här just för tillfället
men det är så det ser ut. o jag
orkar inte ta allt oså, jag bah klagar
just nu, förlåt för det med, men ah.
jag är fedt ledsen ttyp hela tiden.
o ah, gråter oså. så ja, jag är ganska
osocial här. förlåt för jag klagar.. puss

elin min älskade syster, allt kommer
bli bra. det kommer bli som förrut.
hoppas jag. o alla andra med. och
du med. det vet jag. alla vill att det
ska bli som vanligt, o det kommer
lösa sig, jag lovar dig. skitsamma
i allt det dåliga, det dåliga är ttyp
5 procent elle ngt, resten är bra.
jag älskar dig till döden <3
#1 - - sannie:

åh, okej! :D

jag spenderade gårdagen tillsammans med paulo och martin. Vi spelade tv spel och bakade cupcakes XD haha

#2 - - nina:

jag fattar ingenting!

vad är det som hänt amanda ?

jag älskar dej babe <3

Till top