Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

hemma från stan

Vardag Permalink1

jag o ellie kom hem från stan för typ nån
timma sen ;d hehe, sen va vi i skogen en
stund, och tog massa kort, men tro fan att
dom försvann :o men jag tog ttyp tre på
knorrren :D  men vi ska va imon med och
då ska vi upp till skogen o ta massa bilder.
osen kfum elle va hos nån :d (y) det blir mkt
trevligt. men iaf, idag, skolan sen så drog jag
till stan med ellie, vi åt pizzza, hämtade massa
vatten på mc donald's, haha, fetton osen ttyp inte
mkt mer. elle joh, men aja. sen efter det så tog vi
bussen till ekhagen osen gick till skogen o luffade
där & tog kort som försvann, haha, men jag fick
tre på knorren iaf som sagt, men imon, då jävlar :d
det är skitmkt blommor i den skogen med :d (y)
men aja, i helgen ska jag va med knorren, sova
hos henne imon, elle här, osen kanske jag ska va
med hanna, elle knorren ännu mer ;d osen imon
blire kanske kfum med knorren, men vi vet inte.
men aja, jag skriver senare. puss, take care babe's (L)


knorrrenbästavän (L)


#1 - - nina:

IIIIIIIIIIHH TAGGA :D

jag älskar dej (LLLLL)

Till top