Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

hela livet blev en pizza.

Vardag Permalink0
eh, , fråga inte móm min rubrik ;oo
jontes påhitt (i)
HAHA, förklarar allt?
aja, jag är fet.
josse & jag köpte pizza innan.
fedt gott. (a)
eller innan var dt ju nt direkt, men typ vid halvfyra.
sen så gick jag bus eller godis med min gulliga lillbror :)
HAHAHAHA, skönaste gubben asså! (x
när vi kom hem så åt jag & sen tvättade bort skiten.
asså, det tog typ en timma att få bort allt ;oo
fyfan asså, inte mysigt.
sen typ nie har jag suttit framför datan.
mamma & pappa är i stan och kollar på ngt rockband lr ngt.
elin & coffe drog nyss och jag är ensam
hemmaa ;oo
fedt läskigt :((
emokatt! o:
men aja, jag överlever nog. (a)
hoppas jag ;oooo
om jag nt skriver imorgon, så är jag nog död lr ngt :)
asså, cornelia är lamast i camen.
se bilden, HAHAHAHAH.
jag älskar henne ändå :)
och vet ni? ;ddd
jag ska köpa en sony ericsson T 707 i rosa ;d
i'm happy ;*
ehehehehe, men aja, jag tog lite kort innan.
ni får se ngra & ngra är från när jag gick bus lr godis
med hampus, bara så ni vet (:
pussss


-


cornelia är snygging :ddd <3


så snygga ;d



', amanda ♥
Till top