Amanda Lager

Livet med ett barn med särskilda behov

nytt år snart :o

Vardag Permalink0
jag håller på att fixa mig just nu.
när jag är klar så ska jag städa
mitt rum, ser verkligen fram emot
det asså, not -,-'
jag har massa nyrslöften vafan :o
-sluta med godis & sånt
-börja träna ngt, eller iaf ut & springa/gå
-gå ner i vikt
-få platt mage
-bli brun
-bli snällare
-spara mina pengar
-hålla mitt rum städat
-ta outfit & nya bilder varje dag till bloggen
-skriva om intressantare saker
-mindre data-mer annat
-plugga mer
-äta mindre & nyttig mat
-sluta skrika på folk, haha
 
jag tror det var typ det, jag skriver dit om det är ngt annat.
med "ta outfit & nya bilder varje dag till bloggen" menar jag
att det suger ju att läsa en blogg där det är en bild som typ
togs för tre veckor sen eller så. asså, att man ska ta en bild
och typ se hur man såg ut just den dagen eller så, ni fattar?
men nu måste jag städa. sen ska jag ner till cornelia.
ha det underbart folket, & gott nytt år! :d
kyssss









 






Till top